У случају да као ликвидациони управник буде именован лице које до тада није био законски заступник друштва, потребно је да предузме неколико активности како би се ускладило пословање друштва:
Потребно је да то лице прибави квалификовани електронски потпис, уколико га већ не поседује. Квалификовани електронски потпис се користи за обављање рада након покретања ликвидације (подношење ванредних финансијских извештаја) и за евидентирање стварног власника. Захтев за квалификовани електронски потпис подноси се електронским путем . Обавезно је лично присуство за преузимање квалификованог електронског потписа
Уколико се пре ликвидације, као стварног власника у Централној евиденцији стварних власника евидентирао законског заступника, потребно је да у року од 15 дана од покретања ликвидације изврши ново евидентирање података, сада за ликвидационог управника.
Банкама код којих имате отворене рачуне морате доставити и) образац овереног потписа ликвидационог управника као лице овлашћеног за заступање (ОП образац), оверен код јавног бележника, и (ии) картон депонованих потписа ради располагања средствима на рачуну. Додатна документација која се прилаже може се разликовати од банке до банке