Калкулатор паушалног пореза

Шта треба да знаш уколико желиш да успоставиш сарадњу са Booking-ом или Airbnb-јем

Данас велики број угоститеља своје смештајне објекте оглашава преко различитих информационих канала, а свакако су најпознатији Booking и Airbnb. Са друге стране, и код потенцијалних корисника услуга је овакав начин проналажења смештаја веома заступљен, па би и из тог разлога било добро да размислиш да оглас о издавању твог угоститељског објекта поставиш на неку од ових платформи.

Пре свега, треба да знаш да Booking и Airbnb функционишу као посредници који спајају потенцијалне кориснике услуга твог смештаја и тебе као пружаоца услуге смештаја. На овим платформама можеш да креираш свој оглас који ће садржати фотографије твог угоститељског објекта, као и основне информације о самом објекту (за који број гостију је одређен, да ли поседује одвојену кухињу, да ли пружаш услуге припреме и послуживања хране и пића, да ли имаш обезбеђен паркинг за госте, као и остале информације које могу занимати твоје будуће госте).

Потруди се да приликом креирања фотографија твог угоститељског објекта за потребе постављања огласа, исте буду што бољег квалитета, јер је то један од главних фактора који потенцијални корисници узимају у обзир приликом одабира смештајног објекта. Савет: најбоље је да фотографије направиш на дневном светлу како би гост могао да стекне реалан утисак о твом смештајном објекту.

Да би поставио оглас на некој од ових платформи, потребно је да претходно креираш свој профил. У случају да се одлучиш да профил креираш на Booking-у, имај у виду да је приликом креирања профила потребно да унесеш број решења из категоризације твог угоститељског објекта. Наведене платформе наплаћују одређен износ провизије, а цену по којој ћеш издавати свој угоститељски објекат можеш прилагођавати у зависности од броја гостију који су резервисали твој смештај. Такође, цену издавања смештаја можеш прилагођавати и у зависности од дана издавања смештаја – на пример цена издавања може бити нижа током радних дана, а виша током викенда.

Приликом постављања огласа води рачуна да објавиш и правила у погледу отказивања резервација, односно да назначиш када је отказивање резервације бесплатно, односно када ћеш задржати одређен износ уплаћених средстава (на пример уколико гост откаже долазак у периоду мањем од 24 часа од заказаног термина).