У случају да је потрошач поднио рекламацију, дужан си да:
потребно је да водиш рачуна о заштити података о личности приликом обраде података потрошача – детаљније на ЛИНКУ. Потрошачу без одлагања издаш писану потврду или електронским путем потврдиш пријем рекламације, односно саопштиш број под којим је заведена његова рекламација у евиденцији примљених рекламација;
Рок за решавање рекламације не може да буде дужи од 15 дана од дана подношења рекламације.
Уколико из објективних разлога ниси у могућности да удовољиш захтеву потрошача у прописаном року, дужан си да о продужавању рока за решавање рекламације обавестиш потрошача и наведеш рок у коме ће је решити, као и да добијеш његову сагласност.
Продужавање рока за решавање рекламација могуће је само једном.