Калкулатор паушалног пореза

Специфичне врсте продајних подстицаја

  1. Ваучер, купон или неко друго средство којим може да се оствари продајни подстицај треба да садржи податке о његовом издаваоцу, новчаној вредности или проценту попуста;

  2. Продаја робе и/или услуга у оквиру посебних програма лојалности (картице или сакупљање бодова) је специфичан продајни подстицај где ти, као трговац, награђујеш купце за верност твом пословању одређеним погодностима, који зависе од области твог пословања;

  3. Продајни подстицај са пратећим поклоном подразумева подстицај у ком купац не може да сноси било какав додатан трошак, осим трошка испоруке. При понуди овог подстицаја можеш да се користиш речима „бесплатно“, „плати два производа, трећи добијаш гратис“ и слично. Води рачуна да ову врсту подстицаја можеш да користиш само уколико у твом пословању већ нудиш основну робу и/или услугу без пратећег поклона. Такође, у овом случају јединична цена не сме да буде виша од оне цене производа без поклона; и

  4. Промотивна продаја је врста продаје коју први пут уводиш у асортиман робе и/или услуга које нудиш, те се због тога нуди по нижој цени од оне формиране у редовној понуди.