Потребно је да знаш да постоји твоја одговорност у ситуацијама када не испоручиш робу у складу са стандардима које твоја професија захтева.
Ипак, нећеш бити одговоран у ситуацији када је потрошач у тренутку закључења уговора са тобом (на пример, у моменту поручивања неког производа са твог веб сајта) знао или му није могло остати непознато да роба коју продајеш или услуга коју пружаш нема сва својства или квалитет који се уобичајно подразумевају за тај тип робе или услуге (прочитај пример испод).
! Тако на пример, нећеш бити одговоран у ситуацији када у свом објекту за производњу хране потрошачу продаш робу пред истеком рока трајања, уколико је он знао да се ради о таквом производу и ако је то на њему јасно назначено, а он затражи смањење цене или замену.
Уколико потрошач није задовољан квалитетом купљене робе и обавестио те је о томе, има право да захтева да отклониш несаобразност, без права на накнаду, оправком или заменом или да захтева смањење цене.
Роба се сматра неодговарајућом ако:
За детаљнији преглед и објашњење свих обавеза које имаш прочитај Закон о заштити потрошача (чланове 49-52) – ЛИНК.