1) попуњен образац регистрационе пријаве који је јавно доступан на вебсајту Агенције за привредне регистре2) примерак потписаног и овереног оснивачког акта3) доказ о идентитету чланова, и то за домаће физичко лице предаје се фотокопија личне карте, а за странца фотокопија пасоша, односно личне карте ако је издата странцу, а за правно лице које није регистровано код Агенције за привредне регистре (страно правно лице) извод из матичног регистра4) доказ о уплати накнаде за оснивање у износу од доказ о уплати накнаде за оснивање у износу од 6.500 динара, односно у износу од 5.900 динара уколико је пријава за регистрацију електронска
Додатно, уколико оснивачким актом није одређен директор ДОО, потребно је директора именовати посебном одлуком чланова и ту одлуку доставити Агенцији за привредне регистре уз документацију од 1) до 4) изнад. Такође, у случају да оснивачким актом није предвиђен каснији рок за уплату, односно унос основног капитала, потребно је Агенцији за привредне регистре доставити и потврду банке о уплати новчаног улога, односно споразум чланова о процени вредности неновчаног улога или процену вредности неновчаног улога
! Напомена – Од 17. маја 2023. године могуће је искључиво електронско подношење документације за оснивање друштва са ограниченом одговорношћу, командитног друштва, ортачког и акционарског друштва. У случају да желиш да своје пословање организујеш у форми предузетника или у случају да подносиш регистрационе пријаве за промену или брисање већ регистрованог привредног субјекта, ниси у обавези да подносиш регистрациону пријаву електронски, већ можеш да бираш да ли ћеш да је поднесеш електронски или у папирној форми.