Уколико је твоје пословање постало изузетно препознатљиво и имаш основ да од њега направиш бренд, можеш да размислиш о заштити препознатљивог знака твог пословања, односно о регистрацији жига.
Обележавање твог салона одређеним карактеристичним, препознатљивим знаком може умногоме допринети развоју твог бизниса. Међутм, свој пуни смисао добија тек када тај знак и заштитиш жигом.
Путем жига правно штитиш визуелни идентитет свог бизниса који ће те одвојити од других пружалаца сличних или истих услуга. На пример, карактеристично је да се ауто салони одмах по отварању специјализују за продају и поправку одређене марке аутомобила или само одређених ауто делова, како би се лакше истакли на тржишту, а уједно и повећали квалитет свог рада. ДОДАТНО, можеш да се пре отварања ауто салона или аутомеханичарске радње информишеш и о маркетиншким стратегијама најуспешнијих ауто салона на нашем тржишту, уз примену савета о којима можеш да прочиташ више на .
Уз то, заштита жигом може онемогућити твоје конкуренте да своје бизнисе, односно салоне,обележавају на сличан или исти начин као и ти, доводећи тиме у заблуду клијенте који могу мислити да се ради о твом бизнису.
Уколико се одлучиш за заштиту жигом, препорука је да поред домаће заштите која ће важити на територији Србије, поднесеш захтев за међународно регистровање жига на територијама свих држава где планираш да развијаш свој бизнис.
Поступак заштите се покреће преко Завода за интелектуалну својину Србије, коме можеш поднети захтеве за домаћу и међународну заштиту. Све детаље о жиговима и поступку правне заштите можеш прочитати на .