У случају да је потрошач поднео рекламацију, дужан си да:
Потребно је да водиш рачуна о заштити података о личности приликом обраде података потрошача – детаљније на . Потрошачу без одлагања издаш писану потврду или електронским путем потврдиш пријем рекламације, односно саопштиш број под којим је заведена његова рекламација у евиденцији примљених рекламација
Рок за решавање рекламације не може да буде дужи од 30 дана од дана подношења рекламације, имајући у виду да се иста односи на рекламацију намештаја за коју је предвиђен дужи рок него у другим делатностима.
Продужавање рока за решавање рекламација могуће је само једном.
* Додатна напомена- У случају да одбијеш рекламацију потрошача, дужан си да га упознаш са могућношћу вансудског решавања спора. Више о овом начину решавања спора можеш да прочиташ на