Потребно је да знаш да постоји твоја одговорност у ситуацијама када не испоручиш робу или услугу у складу са стандардима које твоја професија захтева.
Ипак, нећеш бити одговоран у ситуацији када је потрошач у тренутку закључења уговора са тобом (на пример, у моменту поручивања неког ауто дела са твог веб сајта) знао или му није могло остати непознато да роба коју продајеш или услуга коју пружаш нема сва својства или квалитет који се уобичајно подразумевају за тај тип робе или услуге (прочитај пример испод).
Тако на пример, нећеш бити одговоран у ситуацији када испоручиш полован део аутомобила клијенту, а он затражи смањење цене или замену новим ауто делом, уколико му је било познато да се бавиш искључиво продајом половних ауто делова.
Уколико потрошач није задовољан квалитетом пружене услуге, и обавестио те је о томе, има право да захтева да отклониш несаобразност, без права на накнаду, као и оправку, замену или смањење цене (на пример, уколико су у питању половни аутомобили или половни ауто делови, не може да се уговори краћи рок од 1 године од закључења уговора са потрошачем у ком ћеш бити одговоран за несаобразност).
Роба се сматра неодговарајућом ако: