Шта потрошач може да рекламира за испоручену робу или пружене услуге?

Потрошач може да поднесе рекламацију на:

  • несаобразност продате робе или пружену услугу (за коју сте одговорни у року од 2 године),
  • остваривање права из гаранције (ако сте дали посебно гаранцију потрошачу),
  • погрешно обрачунату цену или на други недостатак.

Потрошач је тада обавезан да достави рачун или други доказ о куповини робе или услуге (копија рачуна, слип којим се потврђује плаћање и сл). Не можете условити потрошача да мора да достави амбалажу уз робу или му одбити рекламацију због тога. О поступку рекламације се детаљно можете упознати на следећем линку: https://zastitapotrosaca.gov.rs/za-potrosace.


Регистрација

Регистрацијом резервишите свој ницкнаме за коментарисање и добијајте најновије информације из света предузетништва.

Уз подршку Британске амбасаде и у партнерству са Кабинетом председнице Владе Србије, Министарством привреде и Министарством финансија