Шта подразумева гаранција и како се правилно саопштава потрошачу?

Гаранција је обећање вас као трговца или произвођача производа који продајете да ћете у одређеном временском периоду отклонити све недостатке у вези са тим производом. Немојте мешати израз „гаранција“ са вашом законском обавезом да отклоните недостатке које производ чине несаобразним (односно када достављени производ не одговара његовом опису, неисправан је, оштећен услед неправилног паковања, неправилне инсталације или монтаже, итд.). Стога, ако за одређене производе дајете гаранцију, то можете учинити само ако се том гаранцијом потрошачу дају већа права од оних која су му загарантована законом. Ако не нудите гаранцију, у сваком случају истакните информацију да за саобразност продате робе одговарате у року од 2 године од дана куповине у складу са Законом о заштити потрошача.


Регистрација

Регистрацијом резервишите свој ницкнаме за коментарисање и добијајте најновије информације из света предузетништва.

Уз подршку Британске амбасаде и у партнерству са Кабинетом председнице Владе Србије, Министарством привреде и Министарством финансија