Електронска трговина се најчешће одвија између трговаца, као и трговаца и физичких лица, па је тако њена основна подела на трговину између два трговца ((business to business – B2B) и трговину између трговца и потрошача (business to consumer – B2C). Трговац је у овом смислу правно лице или предузетник, док је потрошач физичко лице које купује добра и услуге ради задовољења својих личних потреба или потреба домаћинства. Постоје и други, мање заступљени видови електронске трговине, који између осталог могу укључити и државне институције као учесника.
Најчешћи облици електронске трговине подразумевају:
• продају робе/услуга преко електронске продавнице (сајтови/е-продавнице у власништву самих компанија);
• продају робе/услуга преко електронске платформе која повезује трговце и потрошаче (продаја преко постојећих е-тржишта, као што су Wolt, Glovo, Ananas).
Регистрацијом резервишите свој ницкнаме за коментарисање и добијајте најновије информације из света предузетништва.