Које врсте е-продавница постоје и које су им предности и мане?

Ваша електронска продавница ће бити главни канал комуникације са потенцијалним купцима на интернету и стога је важно пажљиво изабрати тип продавнице или платформе на којој ће бити понуђени ваши производи и услуге. Избор саме платформе зависи од више фактора, али најчешће су то комбинација расположивих финансијских средстава и времена које желимо да уложимо у развој електронске продавнице. Најчешће коришћене опције које трговац има на располагању су:

  • Сопствена само-одржавана интернет продавница (трговац самостално развија, персонализује своју интернет продавницу и интегрише је у свој сајт помоћу доступних апликација за електронску трговину)
  • Сопствена одржавана интернет продавница (трговац интегрише у свој сајт апликације за електронску трговину које су већ предефини[1]сане и представљају готова решења)
  • Продаја путем е-тржишта (електронске платформе, енг. е-маркетплаце; трговац нуди своју робу на некој од постојећих платформи које обједињавају понуду робе и/или услуга различитих трговаца на једном месту). Свака врста интернет продавница има своје предности и недостатке који су приказани испод.

врсте-епродавница.jpg

 


Регистрација

Регистрацијом резервишите свој ницкнаме за коментарисање и добијајте најновије информације из света предузетништва.

Уз подршку Британске амбасаде и у партнерству са Кабинетом председнице Владе Србије, Министарством привреде и Министарством финансија