Како на глобалном нивоу тако и у Србији, електронска трговина константно остварује раст, а предузећа која имају е-продавнице показују се успешнија од својих конкурената који послују искључиво традиционално.
Истраживање 1000 предузећа за 2023. године показује да компаније сматрају е-продавнице важним каналом продаје, те очекују повећање укупних прихода.1
За време пандемије COVID-19 електронска трговина бележи историјске бројке како на нивоу Србије, тако и у свету имајући у виду да је послужила као безбедан и ефикасан начин за потрошаче да купе намирнице и другу робу из свог дома, а са друге стране омогућила је трговцима да одрже своје пословање и у условима рестрикција у погледу рада објеката и кретања људи. Према подацима Народне банке Србије, у првој половини 2024. године платне трансакције куповине робе и услуга преко интернета употребом картице је износило укупно 68 милијарди динара (582 милиона евра), што представља значајно повећање имајући у виду да је у целој 2020. години износило 32 милијарде динара (275 милиона евра)2.
1 Истраживање 1000 предузећа за 2023. годину
2 Народна банка Србије, Статистика, Платне транскације куповине робе и услуга преко интернета
Регистрацијом резервишите свој ницкнаме за коментарисање и добијајте најновије информације из света предузетништва.