Калкулатор паушалног пореза

Најчешћа питања

Питање

Које су предности електронске трговине?

Одговор

Danas imate mogućnost da nudite i prodajete svoje proizvode i usluge a) samo putem interneta, b) tradicionalno - u fizičkim objektima, ili c) kombinovano - da svom tradicionalnom biznis modelu dodate i onlajn kanal prodaje i tako ponudite svoj asortiman proizvoda i usluga i van lokalne zajednice u kojoj poslujete.

 

Koje su prednosti uključivanja u onlajn kanale prodaje?

  • Pristup mnogo većem tržištu. Elektronska trgovina vam omogućava da budete vidljivi i dostupni na celom tržištu Republike Srbije, a i šire. Ovo je posebno bitno za male privrednike koji nemaju veliku bazu klijenata i široku mrežu prodajnih objekata. Vaša e-prodavnica je dostupna za kupca 24 sata, 7 dana u nedelji i on joj može pristupiti sa bilo kog uređaja (mobilni telefon, laptop, kompjuter, tablet). Za kupca ovo predstavlja komfornu kupovinu, uštedu vremena i veliku mogućnost izbora.

  • Trend rasta elektronske trgovine: iskoristite prednosti uključivanja sve većeg broja kupaca u internet kanale i ostanite u koraku sa konkurencijom. Kako na globalnom nivou tako i u Srbiji, elektronska trgovina konstantno ostvaruje rast. Za vreme pandemije COVID-19 elektronska trgovina beleži istorijske brojke i afirmiše se kao validan poslovni model koje kompanije počinju sve više da koriste. Samo u 2020. godini , u Srbiji je kupovalo preko interneta čak 3,3 miliona kupaca, što ukazuje na veliki potencijal ovog tržišta.

  • Bolji odgovor u kriznim vremenima. Tokom 2020. godine, kada je nastupila globalna kriza izazvana pandemijom COVID-19, elektronska trgovina poslužila kao bezbedan i efikasan način za potrošače da kupe namirnice i drugu robu iz svog doma, a sa druge strane omogućila je trgovcima da održe svoje poslovanje u uslovima restrikcija u pogledu rada objekata i kretanja ljudi.

  • Prilagodljivost tržišnim prilikama. U svetu elektronske trgovine možete mnogo lakše i brže da vršite izmene u svojoj ponudi. Te izmene mogu biti reakcija na aktivnosti konkurencije, promene lagera kod distributera i dobavljača vaših proizvoda, ali i reakcija na informacije o ponašanju, željama i potrebama potrošača. Usklađivanje cena i menjanje sadržaja ponude moguće su na „jedan klik“.

  • Analitika prodaje i razvijanje poslovne strategije. Kada ste istupili u onlajn svet prodaje, postoji niz alata koji vam mogu pružiti značajnu pomoć u kreiranju vaše dalje poslovne strategije. Ovi alati daju uvid u analitiku i ponašanje svih (potencijalnih) kupaca koji posećuju vaš sajt. „Koliko ljudi je bilo na mom sajtu danas?, „Koje proizvode gledaju kupci?“, „Koji su top 10 najposećenijih proizvoda na mom sajtu?“, „Koliko vremena provodi kupac na mom sajtu?“, su neka od pitanja na koje samo jednim klikom možete dobiti odgovor i u skladu sa raspoloživim informacijama praviti određenu strategiju kako bi poboljšali uslugu za svoje kupce i samim tim pospešili poslovne prihode vaše kompanije. Jedan od najpoznatijih alata ovog tipa je Google Analytics.


Регистрација

Регистрацијом резервишите свој ницкнаме за коментарисање и добијајте најновије информације из света предузетништва.

Уз подршку Британске амбасаде и у партнерству са Кабинетом председнице Владе Србије, Министарством привреде и Министарством финансија